dissabte, de febrer 24, 2007

Els taxis 2

Només vull que sapigueu que m'he reformat en el meu tracte amb els taxistes. Sobretot des que em van explicar el tema de "de franc". Moltes vegades quan els dones una mica de conversa i arribes al lloc que has demanat i vas per pagar et diuen: "de franc". Les primeres vegades, jo em guardava els diners a la butxaca i fotia el camp. Algun cop insistia: no home no, té els diners i ells: no, no, de franc i llavors marxava. Llavors em van explicar que culturalment no es pot acceptar fins a la tercera vegada que t'ho diuen, així que problablement he marxat molts cops sense pagar quan hauria hagut d'insistir fins al tercer intent. Així que ara insisteixo i de vegades fins i tot pago una miqueta més. De fet tenia por que haguessin penjat la meva fotografia a les cafeteries freqüentades pels taxistes, amb l'escrit: perillosa, no l'agafeu al vostre taxi. I això sumat la les companyies d'adsl em farien una de les persones més buscades a la ciutat...