dissabte, de desembre 09, 2006

Els partits del Barça

Els partits del Barça han esdevingut el meu únic refugi en terres egípcies. Els de lliga només els puc escoltar, però pel que fa als de la Champions he trobat la meva pròpia emissió al Caire. Uns dies abans de cada partit truco al “manager” d’un pub de Mohandesin (un barri a prop d’on visc jo) i li dic: Osama, oi que poses el partit del Barça aquesta setmana? I ell evidentment em contesta: insha’allah (si Déu vol). Llavors li dic a quina hora comença el partit i em reserva la taula davant de la seva enorme i fantàstica pantalla. Quan hi arribo, amb diferents americans i algun egipci que en cada ocasió venen a compartir la gesta amb mi, tot és a punt per gaudir de l’espectacle. Així que sapigueu que, tot i estar lluny, el barcelonisme continua present i a més troba nous afeccionats d’altres continents, alguns dels quals ja han començat a aprendre l'himne.

Força Barça!!!