dissabte, de març 03, 2007

Kochka, el meu malson


Aquesta que veieu és la Kochka. Tot i el seu aspecte inofensiu, ha transformat la meva vida en un martiri diari. L'Yvetta sempre la justifica i sempre té una explicació pels seus comportaments. Si arribo a casa i la gata ve corrents i m'esgarrapa és perquè no li he fet cas a l'entrar. Si perdo deu minuts a l'entrar per assegurar-me que la gata m'ha vist, se sent atesa i té prou atenció llavors m'esgarrapa igualment però es veu que llavors és perquè vol jugar. Si vaig corrents a la meva habitació així que entro, estic condemnada a no sortir-ne mai més perquè m'espera a la porta apunt per esgarrapar-me igualment, llavors segons l'Yvetta és perquè em troba a faltar. La conclusió sempre és la mateixa: faci el que faci, no puc tornar a casa sense que la Kochka m'esgarrapi. Perquè us feu una idea de la meva desesperació us diré que porto dos dies mirant botigues d'animals per veure si em compro un gos.... El problema és que m'hauria de comprar un pastor alemany perquè els gats egipcis són temibles i els gossos els hi tenen verdader pànic.