dimecres, de maig 02, 2007

Expulsada...

Tot va començar un assoleiat i contaminat dia al Caire (és a dir un dia qualsevol), havíem de començar les noves assignatures (una mena de semestre que s'han tret de la màniga) i en arribar a classe em trobo que les classes s'han adaptat a un contingut tres nivells més baix del que jo estava. Evidentment, com tota estudiant interessada a aprendre em dirigeixo al responsable pedagògic i li explico el meu problema i el meu desig de canviar de classe. Però el bon home, em respon taxativament NO, i m'assenyala la porta. Tenint el compte que aquesta és la resposta d'un professional als problemes dels estudiants del seu centre vaig directament a l'administració i demano la baixa del centre i que em tornin als diners. Però la secretària amb un somriure forçat m'assegura que els diners ja són a la tresoreria i que no els puc recuperar. Llavors és quan entra el sentit comú i li demano quin és el mínim d'assistència que he de tenir a les classes perquè em donguin el seu certificat per la meva beca, perquè amb molt bones paraules li explico que si m'he d'avorrir a classe prefereixo anar a la costa i avorrir-me al mar amb un bon llibre. Així que ara estic esperant la resposta de l'escola que ha d'arribar aquesta setmana. Amb tres possibles solucions: 1. Jauhara canvia de nivell, 2. Jauhara torna a Europa, 3. Jauhara va al Mar Roig, o Jauhara continua a classe i els emprenya tant com pot, l'expulsen i tornem a les possibilitats 1, 2 ó 3.
I això es veurà en els propers dies....